Till dej.

En ängel...
Utan vingar...
På jorden...
Snällaste...
Underbaraste...
Vakraste...
Finaste...
Bästa...
Sötaste...
Snyggaste...

 
Några ord som förklarar mina BÄSTA vänner...
Dom handlar om 3 personer som ALLTID funnits där..
Som ALLTID kommer finnas där..
Som jag älskar enormt mycket.. Och som jag just nu saknar väldigt mycket.

Du är så jävla grymt underbar! Du är bara bäst ! Jag älskar dej mest av allt ! Och även om du ville bli av med mej skulle du aldrig kunna bli det efter som vi är släkt ! Kära kusin/Bästavän.. Hoppas du vet hur unik du är.
Det finns och kommer bara finnas en av dej ! Och Den ÄNDA personen är så jävla sjukt underbar ! Du är underbar vännen.. Sjukt fin. Storasyster/Kusin/Bästavän. Jag älskar dej Linn.



Du är sjukt pin gumman, FÖRSTÅ DET! Du är min lilla syster. Inte biologiskt men känslomässigt. Jag älskar dej gumman. Du betyder enormt mycket för mej. Jag skulle göra vad som helst för att sudda bort allt mörkar inom dej. Samma här du är unik på ett sätt som bara du kan vara. Jag älskar dej för den du är. Inte för den du försöker vara. Su är enormt vaker.Lillasyster/Bästavän. Jag älskar dej Amy.


Barndomsvännen.. Fan snart har vi varit vänner i 15 år! Det är sjukt länge. Längtar tills vi kan fira 50 års vänskap vännen. Det är vad jag vill. Att vi ska vara vänner för alltid. För du är för speciell för att förlora. Du är så enormt underbar. Du betyder enormt mycket för mej. Och äben om du inte vet det så vet jag mer om dej än du kan ana.. Vi känner varanda utanochinnantill. Barndomsvän/Bästavän. Jag älskar dej Rebecca. 

Där har ni ett bevis på att man inte bara kan ha 1 bästa vän man kan ha fler. Men ingen är lik den andra. Alla är speciella på sitt sätt och jag älskar dom alla. Sen  har jag massa andra bra vänner men det är något speciellt med dom här tre. Vi har en historia som skulle ta hela livet att berätta om.

Tjejer..
Jag vill bara säga hur mycket ni betyder för mej.
Ni är som min familj utanför Familjen.
Jag älskar er.
(Josefin Edling Huvén Jag älskar dej med. Du betyder grymt mycket du med. Men Vi har inte samma kontakt som med dessa tre. Men jag vill bara tt du ska veta att jag inte glömt dej. För du är också enomt underbar. Snäll och omtänktsam. Även om du gillar att väcka mej med frysta fläskfiléer ;) Men ville att du skulle veta det att bara för att du inte är min bästa vän så betyder det inte att jag inte älskar dej lika mycket :D )
  Jag var ju bara tvungen ju x) <3333
PUSS <3


Lämna ett spår
Postat av: En bögs liv

Bra åsikt :)

2010-07-21 @ 15:07:33
URL: http://morgans.nu
Postat av: Anonym

vart köper du alla dina dc kepsar?

2010-08-02 @ 14:19:26
Postat av: Michaela

Haha alla? ;)

Men olika ställen ;) Finns överallt :D

2010-08-03 @ 00:43:52
URL: http://michilelas.blogg.se/
Postat av: Elinnnnnnn

bleh diss

2010-08-09 @ 16:30:43

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0