Tove är hemma nu.

Hej alla !
Förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag typ några dagar men har inte hunnit och har inte pallat.
Men i alla fall.. Vi har haft grymt kul och igår så kom Jossan Kusinen och Matte och Marie ! :D Grymt trevligt :)
Men idag vid halv 9 så åkte tove med bussen mot stockholm.. Och sen så sunt kvart över nio så kom Jossan Och Mirri upp hit.. Detär kompisar till Jejje. Men i alla fall nu ska jag vara social med Jossan Kusinen Jossan :D
Så ha det gött! :D
Puss på er !

Lämna ett spår
Postat av: Anton Kouba

Sv: Ååååh tack så hemskt mycket! Blir jätte glad av sånt där, hoppas du kikar in lite i fortsättningen! :)

2010-07-11 @ 17:45:33
URL: http://lillakab.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0