Underbaraste kommer !

Hej alla människor :D
Idag så har jag inte gjort så mycket heller... Hehe ^^ Jag väntar mest på att klockan ska bli 8 ! Du kommer min Babe upp hit och lyser upp resten av min vecka ! :D Kommer bli grymt kul :D Ingen sömn det e en sqak jag vet kommer hända i alla fall :) Och om någon får ett random telefonsamtal mitt inatten så är det bara vi ;)
Haha men hur har eran början på måndagen varit da? :D
Min har varit helt okej :P Har typ sovit tills nu kan emn säga x) Haha men det e fan gött att bara få ligga och sova :)
Men i alla fall nu ska jag väl snart gå ut och vara social med resten av familjen och inte bara datan :) Lille syrran vill att jag ska bada i poolen med henne men PALLAR inte men måste väl vara lite snäll mot henne också ;P
Aja mer harjag inte att säga.. kommer kanske mer inlägg under dagen :D
Men ha en fortsatt bra MÅNDAG! ;D
Pussar&Kramar
Michaela
 En bild på mej och min Babe ! Bästa vänner livet ut gumman! Älskar dej Mest ! ♥♥

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0