Snart idrott :D

Hejsan :p
Jaha nu sitter man här och drogar melodifestivalen låtar :P
Med Aleksandra, Filippa, Michelle och Betul. skit kul ;)
i alla fall sen senare idag efter skolan så ska jag ner och käka på sybilla .. sen ska jag upp till konfan.. till kvart i 4 sen så ska jag iväg och kolla på MIKA! Med Emma! Fy F*N VAD KUL VI KOMMER ATT HA!
komemr nog lite videos KANSKE och bilder senare :P när jag kommit hem eller imorgon för jag kommer hem tätt så sent :P men i alla fall så kommer jag aha det skit stresssigt .. ska kka på typ 1 timme! HAHA! det går som det går :P
men i alla fall ... mer finns det inte att säga :P men här kommer mina favoriter från Melodifestivaen..


Manboy-erik saade


Unstoppable- Ola



Keep on walking- Salem Al Fakir


Lämna ett spår
Postat av: hanna

bra att veta :D

2010-03-23 @ 13:01:55
URL: http://hannaslycka.blogg.se/
Postat av: hm.. syrran ;)

beby vi måste träffas ;o <33333

2010-04-09 @ 00:17:45
URL: http://jjustamy.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0