Sjukt länge sen..

Hellu bloggen ... :)
Nu har det typ gått sjukt lång tid sen jag bloggade sist .. :P Har typ tappat intresset helt... XD Men i alla fall så har jga ju inte så mycket att säga om mitt liv förutom det vanliga går i skolan är med kopisar ni vet standrad inte spännande och kul att läsa om recvis XD Men kände att jag ändå inta hade något att göra nu i alla fall så tänkte betätta för er att jag åker till dalrana idag och det är vekligen det jag behöver efter som jag är sjukt jävla trött och har inte sovit ordentligt så sjukt länge sååå det kommer bli skit mysigt :) Juste! Jag har inte ätit godis sen nyår heller ! Så stolt över mej själv ! Jag var ju värsta sör beroende och sen baah baaam ! Och nu äter jag inget godis alls ! :D bara för att jag är sååå grym ! Men nu är min no lektion slut :) Så ska draa :) Sen kommer det nog inte bli mer bloggande under helgen efter som jag ska till dlarana och vi har inget internet där ;) Meeen hare gööttt Mina vänner ;)
Pösss! <3<3
Tyckte den var charmig ;)

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0